Sagaj Klub - első alkalom 2016. október 17-én!

Szerző: Füredi Zoltán

Hétfőn kezdődik valami különleges!!

A DocuArt moziban elindul a mongol birkabokacsont lövő klub. A klub alapító én (Füredi Zoltán) vagyok, meg én is fogom bemutatni a játékot, én leszek az edző és a sportvezető is. Kicsit kellemetlen, hogy én sem tudok lőni, de amíg nem találok egy "mergent", vagyis mesterlövészt, addig ez lesz:)
Mongol Sagaj Klub lesz a neve. A játék lényege, hogy egy csontdarabkával majdnem 5 méterről lőve megpróbálunk eltalálni táblára kirakott birka bokacsontokat. Emellett játszunk még mindenféle mongol játékot is.
Akit érdekel, hogy hogy boldogulunk a bokacsontokkal, az jöjjön!

Időpont: 2016. október 17. 17 órától

Helyszín: DocuArt mozi, 1092. Budapest, Ráday u. 18. - Erkel u. 15. (Bejárat az Erkel utcából.)