Varsó, 2017. január 28-29. - az első nemzetközi tapasztalatok

Szerző: Füredi Zoltán

A hétvégén került sor az év első nemzetközi megmérettetésére Varsóban. Életem első csigacsont lövő versenyén vettem részt. Csudaszép, mondhatom!

 

A klubunk szempontjából legfontosabb pillanatok a megnyitó eseményen történtek, amikor Egy ládikában átvettem az Europe-Mongol Shagain Kholboo vagyis az Európai Mongol Sagaj Szövetség ajándékát, a szabványos, csontot helyettesítő célbábukat és az "egy könyök hosszú fát", amely a helyes lőtávolság kimérésére és a lőtt pontok számlálására szolgál. A kellékeket - egy remek kis lövész székecskével kiegészítve - Baatarbat Batsukh, a szövetség vezetője adta át számomra. Ezzel szimbolikusan megtörtént a magyar Sagaj Klub befogadása az európai lövész közösségbe.

10 ország, mintegy 100 lövésze gyűlt össze Varsóban, az európai sagaj bajnokság első fordulójára. Az ünnepélyes megnyitón jelen volt Mongólia lengyelországi nagykövete. A versenyzők felszerelésének megtisztítását és a bajnokság sikeres lefolyásához szükséges szertartást egy Varsóban élő mongol láma végezte.

 

Itt volt a nagykövet, egy lövész - zenész banda és egy énekesnő. Megtudtam, hogy a svédországi mongolok jó része Magyarországról vándorolt tovább, és azt is, hogy eddig teljesen rossz technikával lőttem. A többit később.

 

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés